هتل سیمرغ

مقدمه

یکی از تفریحات سالم و جذاب برای هر کسی در زندگی، مسافرت به شهرها و محل هایی است که علاقه دارد. جزیره زیبای کیش هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران علاقه مند به جنوب کشورمان می‌باشد. در این جزیره، هتل‌های زیادی جهت اقامت مسافران وجود دارد که هر فردی با توجه به سلایق، ویژگی‌های مورد نظر و مسائل دیگری نظیر کیفیت، هزینه، موقعیت جغرافیایی و … می‌تواند محل اقامت خود و خانواده ش یا دوستانش را تعیین و از آن لذت ببرد. در این بخش ما توضیحاتی درباره هتل سیمرغ کیش برای شما فراهم آورده‌ایم که تقدیم‌تان خواهیم کرد.

کلیات هتل سیمرغ کیش

 هتل سه ستاره ساحلی سیمرغ در سال 1370 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سیمرغ کیش در یک طبقه و دارای 80 اتاق و 320 تخت می‌باشد. ظرفیت لابی این هتل 24 نفر و از نظر وضعیت ترافیک در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. رستوران این هتل 170 نفر ظرفیت دارد و پارکینگ آن با گنجایش 8 خودرو به صورت رایگان طراحی شده است. اینترنت در لابی، رایگان و البته محدود است. این هتل مشرف به دریای زیبای خلیج فارس و دارای ساحل اختصاصی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این هتل، نزدیکی به باغ پرندگان و بازار پردیس کیش را می‌توان نام برد. پارک سیمرغ نیز با امکانات متعدد تفریحی و مسیر ویژه دوچرخه سواری در نوار ساحلی از دیگر امکانات دیگر این هتل است که موجب رضایت خاطر هر چه بیشتر مسافران می‌شود. هتل سیمرغ کیش، مناسب برای کسانی است که با هزینه کم امکانات خوبی را خواستار هستند.

هتل سیمرغ کیش، با اتاق‌های تمیز و زیبای خود آماده‌ی پذیرایی از میهمانانی است که جزیره زیبای کیش را برای سفر انتخاب کرده‌اند. اتاق‌های هتل سیمرغ کیش دارای رختخواب، مبلمان و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای است. تعدادی از اتاق‌ها دونفره‌اند که تعدادی از آنها تخت دبل (1 تخت دو نفره) و تعدادی دیگر تخت توئین (2 تخت تک نفره) دارند. اتا‌ق‌های سه نفره‌، یا 3 تخت تک نفره یا 1 تخت دونفره و 1 تخت تک نفره دارند. اتاق‌های چهارنفره نیز که برای گروه‌های بزرگتر مانند خانواده‌ها پیش‌بینی شده، به 1 تخت دونفره و 2 تخت تک نفره، مجهز شده‌اند.


مرکز تور و بلیط آنلاین سیمرغ ,نفره ,زیبای ,تعدادی , هتل ,می‌باشد ,نفره دارند ,سیمرغ کیش، , هتل سیمرغ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

mehr فن فیلم , دانلود فیلم دخترونه NINJA GAMES قِصّه هایِ زندگیِ مَن فروشگاه ارشیا صندوقچه DIGIKALA هم شاگردی