دانلودرمان روژیا نوشته روح انگیز جاسمی

 

خلاصه:

داستان درباره ی دختری کرد به اسم روژیاس که در کودکی پدرش رو از دست داده و همراه مادر و دو خواهرش در خانه ی پاورخان زندگی میکند.و با کمک پاور خان به دبیرستان میرود و در سال اخر دبیرستان با فردی به نام داور اشنا میشود که….

بخشی از رمان :روژیا ،افسرده و پریشان حال در واگویی خاطرات سال های گذشته ، چنان در خود فرو رفته بود که انگار هم اکنون در آن دوران قرار دارد. شیرین و پریا به همراه مادرشان -صفیّه- در سکوتی محض. به نقل خاطره های شنیدنی روژیا گوش می دادند آن ها که پس از گذشت سال ها به روژیا برخورده بودند او را بر خلاف گذشته زنی افسرده غمگین و دل مرده می دیدند. در چهره ی زیبای روژیا از آن شور و نشاط و سرزندگی اثری باقی نمانده بود چهره اش تکیده و رنجور و آثار پریشانی در چشمان درشتش موج می زد. شیرین به هر جمله ی روژیا با کنجکاوی خاصی گوش میکرد دلش می خواست جزء جزء حوادث آن سال ها را بشنود.می خواست از سرنوشت قمر, قشنگ,ننه قمر,سیما و دختر هایش و به خصوص می خواست از سرنوشت خود روژیا و این که چه عواملی باعث این وضعیت غیر عادی او شده است اطلاع یابد.

 

ژانر عاشقانه،اجتماعی

 

تعدادصفحات:249


مهدرمان روژیا ,خواست ,دانلودرمان روژیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سروده‌های شهاب آتشزاد پرسش مهر 20 قیمت روز میلگرد دست نوشته های زارا فروشگاه خانگی لینک دانلود High Resolution Lcd Panels,Cmo Lcd Modules Manufacturers China,High Power Led Driver Online نغمه‌های ناجور آپ دان